top of page

Skolēni iepazīstas ar pilsētas attīstību un mākslas pasauli Madonas muzejā

  • Writer: Jēkabpils 2. vidusskola
    Jēkabpils 2. vidusskola
  • 9. sept.
  • Lasīts 1 min

Izmantojot programmas “Latvijas skolas soma” piedāvājumu, 3. b un 3. e klašu skolēni devās aizraujošā un izglītojošā ekskursijā, kuras laikā guva plašas zināšanas par pilsētas apbūves vēsturi un mākslas aktualitātēm, kā arī ieguva vērtīgas prasmes, kas noderēs turpmākajā mācību procesā.

Apmeklējot muzeju, skolēni uzzināja, kā veidojusies pilsētas apbūve no 19. gadsimta vidus līdz mūsdienām, kā arī izprata pilsētas plāna nozīmi. Bērni iejutās pilsētas arhitekta lomā- būvēja savu pilsētu, izmantojot maketu kā praktisku līdzekli. Šī radošā aktivitāte palīdzēja labāk izprast pilsētas plānošanas principus un attīstības procesu.

Turpinot iepazīt mākslas pasauli, skolēni kļuva par mākslas detektīviem, pētīja Madonas muzeja krājuma daudzveidību, kā arī ieguva jaunas zināšanas par mākslas vēsturi un aktuālajām tendencēm.

Ekskursijas noslēgumā bērni ar lielu interesi klausījās arheologa stāstījumā par veiktajām izpētēm un vēstures liecībām. Viņi aplūkoja izstādes eksponātus un uzdeva daudz jautājumu, tādējādi papildinot savas zināšanas par vēsturi.

Iegūtās zināšanas un prasmes pilnveidos izpratni un motivāciju mācībām visos priekšmetos, veicinot vispusīgu izglītību un radošu domāšanu.

Skolotājas Laura un Tatjana

 
 
“Māla stāsti: no idejas līdz mākslas darbam”

31.10  7.a klase devās uz Jēkabpils novada Spuņģēniem, kur skolēniem bija organizēta nodarbība ar keramiķi Daigu Reinikovu. No sākuma keramiķe iepazīstināja skolēnus ar māla izmantošanas vēsturi Latv

 
 
Skolēni Daugavpils Māla mākslas centrā

5.a un 5.e klases skolēni piedalījās aizraujošā un radošā mācību ekskursijā Daugavpils Māla mākslas centrā programmas “Latvijas skolas soma” ietvaros. Skolēni iepazinās ar māla apstrādes un keramikas

 
 
bottom of page