top of page

Ziedoņa klase. Izlaušanās spēle “Blēņas un pasakas”

  • Writer: Jēkabpils 2. vidusskola
    Jēkabpils 2. vidusskola
  • 30. maijs
  • Lasīts 1 min

9.c klašu skolēniem programmas “Latvijas skolas soma” ietvaros bija iespēja papildināt savas zināšanas par Latvijas izcilā dzejnieka Imanta Ziedoņa personību un daiļradi. Interaktīvās nodarbības Izlaušanās spēle “Blēņas un pasakas” ievaddaļā mēs atbildējām uz jautājumiem par Imanta Ziedoņa dzīvi un daiļradi. Galvenā nodarbības daļa bija veltīta padziļinātai Imanta Ziedoņa pasaku no grāmatas “Blēņas un pasakas” iepazīšanai, akcentējot rakstnieka vērtības. Skolēniem grupās trijās istabās bija jāveic dažādi savstarpēji saistīti uzdevumu virknējumi, kas attīstīja caurviju prasmes - lasītprasmi, radošumu, sadarbību un līdzdalību. Skolotāji visu izlaušanās spēles laiku, aptuveni stundu, varēja vērot skolēnu darbību trijās kamerās un sazināties pa rāciju, kad skolēniem bija nepieciešama palīdzība un atbalsts.

9. klašu skolēnu atsauksmes:

“Klases stundā pirms tam bijām runājuši par I. Ziedoni kā pasaku meistaru, noklausījāmies trīs viņa pasakas. Sākumā uzdevumi šķita viegli, bet bija nepieciešama īpaša vērība, pacietība, prasme sadarboties un ieklausīties. Pēc jautājumiem par I. Ziedoņa dzīvi, daiļradi un personību komandās devāmies istabās risināt mīklas un uzdevumus. “

“Izlaušanās spēles laikā labāk iepazinu citus skolēnus. Sākumā bija grūti saprast, ko un kā darīt, bet kopā domājot un darbojoties, tikām ārā no istabas. Man ļoti patika tas, ka visas istabas bija dažādas un mēs varējām darboties kopā kā komanda. “

“Sakumā mēs atbildējām uz jautājumiem, kas bija interesanti, jo mēs varējām iemācīties kaut ko jaunu par dzejnieku. “

“Kopumā pozitīvi novērtēju nodarbību un uzskatu, ka šāda veida aktivitātēm jānotiek biežāk.“

“DZĪVES JĒGA IR PRIEKS!”- šo Imanta Ziedoņa atziņu skolēni uzrakstīja uz tāfeles, izlaužoties no visām istabām un apvienojot spēles beigās iegūtos atslēgas vārdus.

 

Klases audzinātāja Ļ. Gorpiņiča

 
 
bottom of page