top of page

Atskats uz 2024./2025. mācību gada deju sezonu

  • Writer: Jēkabpils 2. vidusskola
    Jēkabpils 2. vidusskola
  • pirms 7 dienām
  • Lasīts 1 min

Aizvadītā sezona tautas deju kolektīvam “Viznīši” ir bijusi krāsaina, enerģiska un prieka pilna. Mūsu deju saime ir augusi – šogad dejo divas grupas (1. klases grupa un 2. klases grupa), un tas ir apliecinājums tam, ka interese par tautas dejām mūsu skolā tikai pieaug. Mēģinājumi noritējuši ar lielu atsaucību, kustību prieku un kopības sajūtu. Bērni ne tikai apgūst deju soļus un kustību tehniku, bet arī attīsta ritma izjūtu, uzmanību, savstarpējo sadarbību un cieņu vienam pret otru. Tautas tērpu nēsāšana un skatuves pieredze palīdz bērniem iepazīt un iemīlēt mūsu kultūras mantojumu.

Šajā gadā esam piedalījušies daudzos pasākumos, bet kā nozīmīgāko notikumu minēšu Jēkabpils novada Izglītības pārvaldes un Kultūras pārvaldes organizēto koncertu Jēkabpils Sporta hallē “Es atvēru svētku vārtus”, kur “Viznīši” ar lielu prieku un aizrautību uzstājās kopā ar citiem dejotājiem un dziedātājiem, svinot gaidāmos Dziesmu un deju svētkus. Tā bija lieliska iespēja izbaudīt kopābūšanu un dalīties savā dejotpriekā plašākā sabiedrībā.

Ar īpašu lepnumu varam teikt, ka mūsu darbs ir vainagojies ar izciliem rezultātiem deju skatē, kur ieguvām vēl augstāku novērtējumu nekā iepriekšējā gadā, un esam izcīnījuši vietu Latvijas Skolu jaunatnes dziesmu un deju svētkos 2025. gadā! Tas ir liels gods, un reizē – iedvesmojošs stimuls turpināt augt, attīstīties un darīt vairāk. Man kā vadītājam ir patiess prieks redzēt bērnu degsmi, kā arī just vecāku atsaucību un atbalstu – tas viss veido mūsu “Viznīšu” kopienu. Mēs skatāmies nākotnē ar cerību, prieku un vēlmi dejot vēl spožāk, vēl pārliecinošāk. Lai katrs nākamais solis ved tuvāk jauniem sasniegumiem un sirdī paliekošiem piedzīvojumiem!

 Interešu izglītības pedagogs Ēvalds Ābelskalns


Es dziedu!

Latvieši ir dziedātāju tauta. Arī mūsu skolā darbojas kori, ansambļi. Dziedošajos kolektīvos apgūstam daudzas dziesmas, kuras prezentējam...

 
 
bottom of page