top of page

Latvijas vēstures stunda – filma „Dvēseļu putenis”

Writer's picture: Jēkabpils 2. vidusskolaJēkabpils 2. vidusskola

20.novembrī 10.-12.kl. skolēni no Jēkabpils 2.vidusskolas programmas „Latvijas skolas soma” ietvaros noskatījās jauno latviešuvēsturisko kara drāmu „Dvēseļu putenis”. Filma veidota pēc strēlnieka Aleksandra Grīna romāna motīviem, kas skatītājus veda 100 gadus senā pagātnē. Filmā atainota latviešu tautas cīņa par neatkarību. Tā ir kā vēstures stunda, kas ved cauri reāliem notikumiem, padarot tos par personīgo pieredzi.


Skolēnu atsauksmes par filmu „Dvēseļu putenis”:


Anna: „Man ļoti patika šī filma, jo tā ir balstīta uz reāliem notikumiem. Filmā atainots baisais kara laiks. Latvijas mūžs nav bijis viegls. Tikai tautas vienotība palīdzēja nosargāt tās brīvību un neatkarību.”


Valērija: „Pirms dažām dienām noskatījos jauno latviešu filmu „Dvēseļu putenis”. Filmā lieliski atainotas sīkas detaļas, kas man kā skatītājai deva iespēju sajust galvenā varoņa emocijas.”


Oļegs: „Man patika filma „Dvēseļu putenis”, ko mēs, vidusskolēni, novembrī noskatījāmies programmas „Latvijas skolas soma” ietvaros. Filmai labs sižets, nofilmēts ļoti reālistiski.”


Ksenija: „Noskatījos filmu „Dvēseļu putenis”, kas ir atstājusi spilgtus iespaidus, jo gan sižets, gan tā atspoguļojums neļāva palikt vienaldzīgai. Pēc filmas biju aizkustināta līdz sirds dziļumiem, jo tik reālistiski attēlotie notikumi un galveno tēlu emocijas uz lielā ekrāna radīja emocionālu pārdzīvojumu.”

10.a klases skolnieces Karina Isakova un Ksenija Naumova

Kā top izrāde?

,,Skatuves dizains, mūzika un aktieru spēle, - tas mums ir izbaudāms teātrī un redzams no skatuves. Tikmēr pārējo teātru darbinieku darbs...

Svētku noskaņu koncertā

Programmas „Latvijas skolas soma” ietvaros 22.decembrī 2.a un speciālās izglītības klases skolēni apmeklēja svētku noskaņu koncertu, kurā...

Saldumu ražotni iepazīstot

Piektdien, 22. novembrī, 2.a un 2.b klases skolēni no Jēkabpils 2. vidusskolas kopā ar klases audzinātājām devās uz „Skrīveru saldumu”...

Comments


bottom of page